کد خبر 1158226
تاریخ انتشار: ۱ دی ۱۳۹۹ - ۱۰:۵۲
رضایی: پرسپولیس قربانی نبود VAR در ایران شد/ خطاهای ریز در لیگ برتر از چشم داوران دور می‌ماند

سرمربی ذوب‌آهن اصفهان گفت: متاسفانه بازیکنان به انجام خطاهای ریز و به دور از چشم داوران عادت کرده‌اند و چون در ایران VAR وجود ندارد این خطاها از چشم داوران دور می‌ماند.

به گزارش مشرق، رحمان رضایی در مورد مسابقه فینال لیگ قهرمانان آسیا و عدم موفقیت پرسپولیس در این بازی، اظهار داشت: به خودم اجازه نمی‌دهم در مورد مسائل فنی تیمی که در آن مسئولیتی ندارم صحبت کنم اما از این که عدم دستیابی به جام قهرمانی آسیا 27 ساله شد. متاسفم و امیدوارم در سال بعد طلسم عدم قهرمانی تیم‌های ایران شکسته شود و یک تیم شایسته از ایران بر سکوی قهرمانی بایستد.

بیشتر بخوانید:

پرسپولیس برای تمام لحظات بازی برنامه نداشت

وی ادامه داد: عدم وجود VAR در فوتبال ایران باعث این شکست و ناکامی بود. متاسفانه بازیکنان به انجام خطاهای ریز و به دور از چشم داوران عادت کرده‌اند و چون در ایران VAR وجود ندارد این خطاها از چشم داوران دور می‌ماند. مشابه این صحنه‌ها را در هفته‌های متمادی در لیگ فوتبال ایران شاهد بوده‌ایم.

سرمربی ذوب‌آهن اصفهان تصریح کرد: خطاهایی که از چشم داوران دور مانده مثل خطایی که در بازی با استقلال روی میلاد جهانی انجام شد و داوران بازی آن را ندیدند یا خطاهایی که به اشتباه برای تیم‌ها اعلام و پنالتی گرفته شده، اگر VAR در لیگ ایران هم وجود داشت و بازیکنان پرسپولیس به اتخاذ تصمیمات کمک داور ویدئویی به لحاظ روانی عادت داشتند با احتیاط بیشتر  بازی می‌کردند و به احتمال قوی مرتکب آن خطاها در محوطه جریمه نمی‌شدند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 9
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • ناشناس IR ۱۱:۳۷ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۱
    1 0
    تا وقتی عدالت نباشد قهرمان نمیشیم ... همین شما که ادعای عدالت داری تو صحبتت به خطا روی جهانی اشاره میکنی ولی خطای داخل محوطه جریمه ذوب آهن روی مرادمند رو نمیگی ... گفتم ما به تبعیض، بی عدالتی می بازیم ..بماند که مدیران لایق و امکانات مناسب هم نداریم ..
  • nahavand-tbt IR ۱۱:۴۶ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۱
    8 0
    راست میگه اینجا عادت کردن هرجوری دوست دارن بازی میکنن هیچکسی هم جرات نداره چب نگاشون کنه
  • مهدی IR ۱۲:۰۲ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۱
    2 0
    شوخی میکنی! میدونم که داری شوخی میکنی! منظورت فکر کنم این بود: همه ی تیم های ایران قربانی پرسپولیس و استقلال بخاطر نبود VAR !!!! والله شما دو تا باشگاه حکومتی ( بخصوص پرسپولیس ) رو خصوصی کنند، اونقدر تباه و داغونید که بعد یه مدت میرید دسته ۳. تا الانم همش به زور بابا مسعود و فغانی جون و بودجه های هنگفت و حق خوری و... یه چیزی میشدید...
    • ۱۰:۱۹ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۲
      0 1
      جناب تیم مذکور با وجودهمون وی ای آر فینال رفته کجایی؟!!!
  • IR ۱۵:۲۸ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۱
    0 0
    پرسپولیس با خوردن زمین و قبلش خطا کردن در داخل بسیار امتیاز گرفته و به اصطلاح طرفداران را شاد و قهرمان شده حالا دوربین این رفتارها به وضوح ثبت و نتیجه را به ضرر تیم ثبت می کند تا سیه روی شود هر که در او غش باشد امیدواریم در ایران وجهان رای var اجباری و تحت اختیار داور نباشد انوقت فوتبال در داخل ایران دچار دگردیسی و رشد خواهد شد فارغ از تیمهای خاص و داوریها مجریهای گزارشگر و مدیران تیمها حدافل اعصاب و روان طرفداران واقعی ارامش را حس خواهند کرد و دکان و بازار خیلیها تعطیل خواهد شد مربی و داور ومدیر تیم واقعی بر فوتبال حاکم خواهد شد و دلالان به مرور حذف می شوند
  • IR ۱۷:۲۱ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۱
    1 2
    جک قشنگی بود
  • علی IR ۱۸:۴۷ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۱
    2 0
    چرا مثال بهتری از بازی با استقلال نزدی؟ همون صحنه که تو همان وسطای نیمه اول بازیکن ذوب اهن باید اخراج میشد... دم خروستو باور کنیم یا؟
  • سید محسن IR ۲۳:۵۹ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۱
    2 1
    اخوی داری اشتباه میزنی...!!!....varبزارند که پرسپولیس زیر جدول خفه میشه،دیگه انصافا قبایل امازون هم شیوه صعود پرسپولیس را میدونند....
    • ۱۰:۱۷ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۲
      0 1
      آقای محترم پرسپولیس با همین وی ای آر اومدتا فینال آسیامگه فقط برا فینال بود؟ به من که دیگه نگو...

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس